Klinika Magdalena: Vrhunska kardiološka ustanova u Krapinskim Toplicama

Klinika Magdalena je vodeća hrvatska kardiološka klinika poznata po vrhunskoj dijagnostici, kirurgiji i skrbi za srčane bolesnike. Smještena u Krapinskim Toplicama, Klinika Magdalena spaja modernu medicinsku tehnologiju s lječilišnom tradicijom, pružajući pacijentima integriranu, sigurnu i učinkovitu zdravstvenu uslugu dostupnu kroz HZZO sustav.

Sadržaj

Kako je nastala Klinika Magdalena i zašto je važna za zdravstvo?

U srcu Hrvatskog zagorja, u Krapinskim Toplicama, mjestu čija se lječilišna tradicija proteže još od rimskog doba, smjestila se institucija koja predstavlja sinonim za modernu medicinu, inovaciju i beskompromisnu posvećenost zdravlju srca – Klinika Magdalena. Ovo nije samo bolnica; ovo je simbol transformacije hrvatskog zdravstva, ustanova koja je od svog osnutka pomicala granice mogućeg i postavljala nove standarde izvrsnosti. Prepoznata kao jedna od najboljih bolnica za kardiovaskularne bolesti ne samo u Hrvatskoj, već i u ovom dijelu Europe, Magdalena je priča o viziji, stručnosti i dubokoj ljudskosti.

Ono što Magdalenu čini jedinstvenom jest spoj naizgled nespojivog. S jedne strane, tu je mirno okruženje Krapinskih Toplica, drevnih “Aquae Vivae”, gdje su rimske legije vidale rane, a s druge, najsuvremenija medicinska tehnologija i procedure koje spašavaju živote u 21. stoljeću. Klinika se ponosi s nekoliko ključnih diferencijatora koji je izdvajaju na mapi europskog zdravstva: bila je prva privatna bolnica u Hrvatskoj, pionir je u uvođenju telemedicinskih usluga i, što je najvažnije, jedina je zdravstvena ustanova u zemlji koja nosi dijamantni standard kvalitete međunarodne akreditacijske kuće Accreditation Canada International – najviše moguće priznanje za sigurnost i kvalitetu skrbi.

 

Kako je Klinika Magdalena postala sveučilišna bolnica?

Svaka velika institucija započinje s vizijom. Priča o Klinici Magdalena nije iznimka. Njezin nastanak nije bio slučajan, već rezultat promišljene strategije i jasne ideje o tome kako bi trebala izgledati vrhunska kardiovaskularna skrb. Ovaj dio prati put Magdalene od revolucionarne ideje do statusa akademski priznate klinike, istražujući ključne trenutke i ljude koji su oblikovali njezin identitet.

Klinika Magdalena Krapinske Toplice

Kako je Klinika Magdalena uvela integrirani pristup liječenju srca?

Sredinom devedesetih godina prošlog stoljeća, grupa entuzijasta, predvođena jednim od vodećih hrvatskih kardiokirurga, prof.dr.sc. Mihajlom Šestom, prepoznala je fragmentiranost u liječenju srčanih bolesnika. Pacijenti su često prolazili dug i nepovezan put od dijagnostike kod kardiologa do operativnog zahvata kod kardiokirurga, s potencijalnim kašnjenjima koja u kardiologiji mogu biti fatalna. Iz te spoznaje rodila se temeljna ideja koja čini samu srž filozofije Magdalene.

“Osnovna ideja je bila staviti liječničke struke koje se bave srcem, dakle, kardiologiju i kardiokirurgiju, pod jedan krov, u jednu organiziranu ustanovu, koja bi se bavila pacijentima od početne dijagnostike do krajnjeg završetka liječenja. U kardiologiji se, naravno, neka rješenja imaju vremena napraviti, a nekad se trebaju instantno odraditi, u vrlo brzim reakcijama. I tu efikasnost ovakvog centra… najviše dolazi do izražaja.”
Prof.dr.sc. Mihajlo Šesto, ravnatelj i suosnivač Klinike Magdalena

Ovaj integrirani pristup bio je revolucionaran za hrvatske prilike. On je podrazumijevao ne samo organizacijsko, već i fizičko objedinjavanje svih ključnih disciplina – kardiologije, kardiokirurgije, vaskularne kirurgije i anesteziologije – oko pacijenta. Takva sinergija omogućila je besprijekornu komunikaciju među specijalistima, brže donošenje odluka i, u konačnici, efikasnije i sigurnije liječenje. Pacijent više nije bio taj koji putuje od odjela do odjela, već je stručni tim, okupljen “pod jednim krovom”, koordinirano radio za njega.

Kada je osnovana Klinika Magdalena i tko stoji iza njezina uspjeha?

Vizija je formalizirana u rujnu 1996. godine osnivanjem Magdalene, koja je s radom započela u kolovozu 1997. kao prva privatna bolnica u Hrvatskoj. Ovaj potez bio je hrabar iskorak u post-tranzicijskom zdravstvenom sustavu, demonstrirajući da privatna inicijativa može biti nositelj najviših standarda kvalitete i inovacija. Odabir lokacije nije bio slučajan. Ključnu ulogu u dovođenju Magdalene u Krapinske Toplice imao je primarijus Marcel Majsec, tadašnji ravnatelj Specijalne bolnice za medicinsku rehabilitaciju i poznati zagorski kardiolog. Njegova vizija bila je stvoriti jedinstveni zdravstveni kompleks gdje se vrhunska akutna medicina nadopunjuje s tradicijom rehabilitacije, stvarajući cjelovit krug skrbi za pacijenta.

Već u prvim godinama rada, Magdalena je, zahvaljujući vrhunskom liječničkom kadru i specifičnom, profesionalnom pristupu pacijentima, stekla reputaciju koja je nadilazila granice Hrvatske. Postala je referentni centar za kardiovaskularne bolesti, privlačeći pacijente iz cijele regije.

Što znači sveučilišni status za Kliniku Magdalenu?

Kontinuirano ulaganje u znanje i stručnost doseglo je svoj vrhunac 2011. godine, kada je Magdalena stekla prestižni status Klinike za kardiovaskularne bolesti Medicinskog fakulteta Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku. Ovaj korak bio je formalna potvrda onoga što je Magdalena bila od samog početka – ne samo bolnica, već i centar znanja i edukacije.

Status sveučilišne klinike znači da ustanova ispunjava najviše akademske kriterije i posjeduje dovoljan broj nastavnog kadra (profesora, docenata, doktora znanosti) za provođenje dodiplomske i poslijediplomske edukacije budućih generacija liječnika, medicinskih sestara i fizioterapeuta. Time je Magdalena trajno zacementirala svoju poziciju kao institucija koja ne samo da primjenjuje medicinu na najvišoj razini, već i aktivno doprinosi njezinom razvoju i prijenosu znanja. Ovaj akademski status dodatno je osnažio njezin ugled i potvrdio da je put od pionirske privatne inicijative do stupa akademske medicine bio ispravan.

Zašto je Klinika Magdalena smještena baš u Krapinskim Toplicama?

Da bismo u potpunosti razumjeli fenomen Klinike Magdalena, moramo razumjeti i kontekst njezine lokacije. Krapinske Toplice nisu samo slikovito zagorsko mjesto; one su prostor s duboko ukorijenjenom kulturom liječenja koja seže tisućljećima u prošlost. Ovaj sažeti pregled povijesti služi kao podloga za razumijevanje sinergije između drevne tradicije i ultramoderne medicine.

Kakva je povijest Krapinskih Toplica i njihova veza s Magdalennom?

Tragovi ljudske prisutnosti na ovom području sežu u prapovijest, o čemu svjedoče pronađene kljove mamuta i nalazi kamenih sjekira iz neolitskog razdoblja. Ipak, lječilišna povijest mjesta započinje u rimsko doba. Rimljani, poznati po svojoj kulturi termalnih kupališta, prepoznali su ljekovitost ovdašnjih izvora i nazvali naselje Aquae Vivae – Žive Vode. Ovdje su, kako navode povijesni izvori, rimske legije vidale rane i prikupljale snagu tijekom svojih pohoda po Europi. Ta tisućljetna tradicija korištenja termalne vode kao izvora zdravlja i oporavka stvorila je jedinstveni identitet ovog mjesta.

Razvoj modernog lječilišta u 19. stoljeću

Moderni razvoj Krapinskih Toplica kao lječilišta započinje sredinom 19. stoljeća. Godina 1856. bilježi se kao prekretnica kada mjesto dobiva svog prvog stalnog liječnika, dr. Leopoda Tanzera. Ubrzo nakon toga, tadašnji vlasnik Jakob Badl, prepoznavši potencijal mjesta, započinje 1859. godine gradnju prve bolničke zgrade. Dovršena već 1860. godine, ova zgrada sa 75 kreveta smatrala se modernim lječilištem za ono doba. Kroz desetljeća, lječilište se razvijalo, a 1956. godine osnovan je Odjel za reumatske bolesti i ortopedsku rehabilitaciju, čime je ustanova prerasla u bolnicu specijaliziranu za rehabilitaciju.

Kako Klinika Magdalena koristi prednosti Krapinskih Toplica?

Ova bogata povijest liječenja i rehabilitacije stvorila je idealno okruženje za dolazak institucije poput Magdalene. Odluka da se najsuvremenija kardiovaskularna klinika smjesti upravo ovdje nije bila slučajnost, već strateški potez koji je prepoznao vrijednost spoja akutnog liječenja i postoperativnog oporavka. Ta je sinergija i fizički potvrđena 1997. godine, kada su, prema podacima Specijalne bolnice za medicinsku rehabilitaciju, postojeći bolnički prostori dograđeni i opremljeni upravo za potrebe Klinike Magdalena. Time je stvoren jedinstveni zdravstveni centar u Hrvatskoj, gdje pacijent na jednom mjestu može proći put od operacije na otvorenom srcu do potpune rehabilitacije, okružen mirom i ljekovitom tradicijom Zagorja.

Koje sve usluge nudi Klinika Magdalena pacijentima sa srčanim problemima?

Ovo je najvažniji i najopsežniji dio analize, koji ulazi u samu bit djelovanja Klinike Magdalena. Ovdje ćemo detaljno istražiti filozofiju liječenja, organizacijsku strukturu, spektar medicinskih usluga i tehnološke inovacije koje Magdalenu čine liderom u kardiovaskularnoj medicini. Kroz ovaj segment, postat će jasno kako je temeljna vizija osnivača pretočena u svakodnevnu praksu koja spašava živote.

Kako Klinika Magdalena organizira liječenje usmjereno na pacijenta?

Filozofija Magdalene sažeta je u jednoj rečenici na njihovim službenim stranicama: “Kod nas nećete dobiti dijagnozu i pitati se što i kako dalje jer smo uz vas od prvog pregleda do bolničkog liječenja, obavljanja potrebnih zahvata i kasnijeg praćenja zdravstvenog stanja.” Ova izjava definira koncept “putovanja pacijenta” (patient journey), koji je temelj cjelokupnog organizacijskog modela. Pacijent nije samo primatelj usluge, već partner u procesu liječenja, informiran i vođen na svakom koraku.

Ova filozofija materijalizirana je i u samoj arhitekturi klinike. Kao što je objasnio prof. Šesto, prostori su dizajnirani tako da su kardiokirurgija, vaskularna kirurgija, kardiologija i anesteziologija fizički povezane oko pacijenta. Ta blizina eliminira logističke prepreke, omogućuje trenutne konzultacije i stvara okruženje u kojem multidisciplinarni tim može reagirati kao jedan organizam. Efikasnost koja proizlazi iz takvog ustroja ključna je u hitnim stanjima poput akutnog infarkta miokarda, gdje je svaka minuta dragocjena.

Koji su glavni odjeli i zahvati u Klinici Magdalena?

Magdalena pruža kompletan spektar kardiovaskularnih usluga, strateški podijeljenih između polikliničkih jedinica i središnje klinike u Krapinskim Toplicama, kako bi skrb bila što dostupnija i efikasnija.

Poliklinika Magdalena (Zagreb i Krapinske Toplice): Vrata u sustav

Poliklinike u Zagrebu i Krapinskim Toplicama služe kao prva točka kontakta za pacijente. Ovdje se obavljaju sve neinvazivne pretrage i pregledi, od preventivnih do visoko specijaliziranih. Kako bi se pacijentima olakšao put kroz dijagnostiku, Magdalena nudi i ciljane pakete medicinskih usluga, koji su financijski prihvatljiviji i logistički optimizirani. Prema službenim stranicama, dostupni paketi uključuju:

  • PREVENCIJA: Kompletan kardiološki pregled s ciljem procjene ukupnog kardiološkog rizika.
  • POVIŠENI KRVNI TLAK: Ispitivanje uzroka i optimizacija terapije za pacijente s hipertenzijom.
  • KORONARNA BOLEST: Procjena rizika i dijagnostika za najčešću srčanu bolest današnjice.
  • PERIFERNE KRVNE ŽILE: Ispitivanje funkcionalnosti arterija i vena u nogama i rukama.
  • POREMEĆAJ SRČANOG RITMA: Dijagnostika i planiranje liječenja za pacijente s aritmijama.

Ovakav pristup omogućuje da se veliki broj pacijenata obradi bez potrebe za hospitalizacijom, dok se oni kojima je potrebno daljnje, invazivno liječenje, besprijekorno usmjeravaju u kliniku u Krapinskim Toplicama.

Klinika u Krapinskim Toplicama: Vrhunac medicinske intervencije

Sve invazivne dijagnostičke i terapijske procedure, uključujući i najsloženije operacije, izvode se isključivo u Krapinskim Toplicama. Spektar zahvata je sveobuhvatan i pokriva cjelokupnu modernu kardiologiju i kardiokirurgiju:

  • Invazivna kardiologija: Uključuje dijagnostičke procedure poput koronarografije (snimanje srčanih arterija) te intervencijske zahvate kao što je perkutana koronarna intervencija (PCI) s ugradnjom stentova, koja otvara začepljene krvne žile tijekom srčanog udara.
  • Elektrofiziologija: Liječenje svih vrsta poremećaja srčanog ritma (aritmija) putem radiofrekventne ablacije, kao i ugradnja svih vrsta elektrostimulatora srca (pacemakera) i kardioverter-defibrilatora (ICD).
  • Kardiokirurgija: Izvođenje najsloženijih operacija na “otvorenom srcu”, kao što su kirurška revaskularizacija miokarda (ugradnja premosnica, “bypass”) te popravci ili zamjene srčanih zalistaka.
  • Vaskularna kirurgija: Kirurško liječenje bolesti perifernih krvnih žila, uključujući aortalne aneurizme i bolesti karotidnih arterija.

Ova koncentracija najsloženijih procedura na jednoj lokaciji, uz podršku vrhunskog tima i tehnologije, osigurava najvišu razinu sigurnosti i uspješnosti liječenja.

Kako tehnologija i inovacije poboljšavaju rad Klinike Magdalene?

Magdalena nije samo pratila, već je često i predvodila uvođenje novih tehnologija i organizacijskih modela u hrvatsko zdravstvo. Dvije inovacije se posebno ističu.

Hrvatska mreža urgentne perkutane koronarne intervencije

Jedan od najznačajnijih doprinosa Magdalene javnom zdravstvu je njezina uloga u zbrinjavanju akutnog infarkta miokarda. Klinika je uključena u Hrvatsku mrežu urgentne perkutane koronarne intervencije, što znači da 24 sata dnevno, 365 dana u godini, osigurava hitno zbrinjavanje pacijenata s područja Krapinsko-zagorske županije koji dožive srčani udar. U praksi, to znači da pacijent iz bilo kojeg dijela Zagorja može u najkraćem mogućem roku biti prevezen u Magdalenu, gdje ga čeka spreman tim za hitno otvaranje začepljene srčane arterije. Značaj ove službe je nemjerljiv, a ilustrira ga podatak da je u petogodišnjem razdoblju prije 2017. godine na ovaj način direktno spašeno 633 života. To je konkretan, mjerljiv dokaz kako organizacijska izvrsnost spašava živote.

Prvi telemedicinski centar u Hrvatskoj

Magdalena je ponovno pokazala svoj pionirski duh osnivanjem prvog telemedicinskog centra u Hrvatskoj. Ovaj pozivni centar, dostupan pacijentima 24/7, nije obična služba za korisnike. Riječ je o sofisticiranom sustavu postoperativnog praćenja i podrške. Pacijenti koji su prošli operaciju, dobili premosnice ili imali ritmološke zahvate, imaju pravo na ovu uslugu na teret HZZO-a u periodu od četiri mjeseca nakon zahvata. To im omogućuje da u bilo kojem trenutku mogu kontaktirati stručno osoblje, dobiti savjet, prijaviti simptome i osjećati se sigurno u ključnom periodu oporavka kod kuće. Ova inovacija značajno podiže kvalitetu i sigurnost skrbi nakon izlaska iz bolnice, smanjuje rizik od komplikacija i pruža pacijentima neprocjenjiv osjećaj mira.

Stupovi Izvrsnosti – Ljudi i Beskompromisna Kvaliteta

Vrhunska tehnologija i savršena organizacija bile bi samo prazna ljuštura bez dva ključna elementa: izvanrednih ljudi i sustava koji jamči beskompromisnu kvalitetu i sigurnost. U ovom dijelu analiziramo dva stupa na kojima počiva uspjeh Klinike Magdalena – njezin stručni tim i rigorozni standardi kvalitete potvrđeni najvišim međunarodnim priznanjima.

Tko čini tim Klinike Magdalena?

U srcu Magdalene je njezin tim. Prema podacima iz 2017. godine, klinika je zapošljavala 220 djelatnika, od čega dvadesetak vrhunskih specijalista kardiologa i kardiokirurga. No, snaga tima nije samo u brojevima, već u koncentraciji znanja, iskustva i akademskog ugleda. Vodstvo klinike čine neki od najcjenjenijih stručnjaka u regiji. Na čelu je ravnatelj i suosnivač, prof.dr.sc. Mihajlo Šesto, vizionar koji je oblikovao kliniku. Uz njega, ključne pozicije drže stručnjaci poput prof.dr.sc. Krešimira Štambuka, pročelnika Zavoda za kardiologiju, i dr.sc. Mladena Predrijevca, pročelnika Zavoda za kardiovaskularnu kirurgiju, te brojni drugi voditelji odjela i liječnici s titulama profesora, docenata i doktora znanosti (prema službenom popisu osoblja).

Ovi stručnjaci imaju dvostruku ulogu. Oni su, prije svega, kliničari posvećeni svojim pacijentima. Istovremeno, kao nastavnici na Medicinskom fakultetu u Osijeku, oni su i edukatori koji svoje znanje i vještine prenose na nove generacije zdravstvenih djelatnika. Ta sinergija kliničke prakse i akademskog rada stvara dinamično okruženje stalnog učenja i usavršavanja, osiguravajući da Magdalena ostane na samom vrhu medicinskih spoznaja i praksi.

Što znači dijamantna akreditacija za Kliniku Magdalenu?

Magdalena je od samog početka shvatila da je povjerenje pacijenata ključno, a povjerenje se gradi na dokazivoj kvaliteti i sigurnosti. Zbog toga je klinika postala prva zdravstvena ustanova u Hrvatskoj koja je krenula u ISO standardizaciju, a kasnije dobila i specijalnu ISO certifikaciju za zdravstvo. No, ambicije su bile veće.

Put do dijamantnog standarda

U potrazi za najvišim globalnim standardima, Magdalena je angažirala uglednu kanadsku kuću Accreditation Canada International, jednu od najcjenjenijih svjetskih organizacija za akreditaciju zdravstvenih ustanova. Proces akreditacije je izuzetno rigorozan i procjenjuje stotine parametara – od sigurnosti pacijenta, upravljanja lijekovima, kontrole infekcija, do upravljanja ljudskim resursima i etičkih standarda.

Akreditacijska kuća dodjeljuje tri razine priznanja: zlatni, platinasti i dijamantni standard. Magdalena je prvo postigla platinasti, a zatim je, u procesu recertifikacije, dosegla i dijamantni standard – najvišu moguću razinu kvalitete i sigurnosti. Time je postala jedina zdravstvena ustanova u Hrvatskoj s ovim prestižnim međunarodnim priznanjem.

“To je jedan dobar i precizan alat i za samu kontrolu posla unutar ustanove, a s druge strane je to jedan dokaz i referenca za potencijalne partnere u poslovanju… ali i za same strane i domaće pacijente, kojima je to određena potvrda sigurnosti i kvalitete.”
Prof.dr.sc. Mihajlo Šesto o značaju akreditacije

Što dijamantni standard konkretno znači za pacijenta? To je jamstvo da se svaki proces unutar klinike odvija prema strogo definiranim, globalno priznatim protokolima. To znači da je rizik od pogrešaka sveden na minimum, da su prava pacijenta maksimalno zaštićena i da je cjelokupno iskustvo liječenja osmišljeno tako da bude sigurno, učinkovito i humano. Ova akreditacija nije samo certifikat na zidu; ona je živi sustav koji prožima svaki aspekt rada klinike i predstavlja najčvršće jamstvo izvrsnosti koje jedna bolnica može ponuditi.

Kako Klinika Magdalena doprinosi zdravstvu i lokalnoj zajednici?

Djelovanje Klinike Magdalena daleko nadilazi zidove same ustanove. Njezin utjecaj osjeća se na razini cjelokupnog hrvatskog zdravstvenog sustava, ali i kao ključnog gospodarskog i društvenog aktera u lokalnoj zajednici. Ovaj dio istražuje širi društveni i ekonomski značaj klinike, demistificirajući percepciju “privatne bolnice” i prikazujući je kao vitalnog partnera javnog zdravstva i motor razvoja regije.

Tko ima pristup liječenju u Klinici Magdalena i kako?

Jedna od najčešćih zabluda vezanih uz privatne bolnice jest njihova navodna nedostupnost običnim građanima. Podaci o poslovanju Magdalene u potpunosti demantiraju ovu tezu i otkrivaju iznenađujuću istinu. Prema izvještaju iz 2017. godine, koji se odnosi na 2016., klinika je imala impresivan opseg rada:

  • Više od 6.500 stacionarno hospitaliziranih pacijenata.
  • Dodatnih 12.000 pacijenata obrađenih kroz ambulante, dnevne bolnice i pozivni centar.
  • Preko 700 kardiokirurških i vaskularnih operacija.
  • Gotovo 4.000 raznih drugih intervencijskih i dijagnostičkih zahvata.

Klinika Magdalena 2016 Statistika

Ključna informacija, koja razbija sve predrasude, jest da su samo 2 do 3 posto od ukupnog broja pacijenata privatni korisnici, odnosno oni koji sami plaćaju uslugu. Svi ostali, gotovo 98%, pacijenti su čije liječenje pokriva Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje (HZZO) ili neka druga osiguravajuća kuća. Ovaj podatak dokazuje da je Magdalena duboko integrirana u javni zdravstveni sustav i da vrhunsku, skupu medicinsku uslugu čini dostupnom svima, bez obzira na njihov financijski status. Klinika je, sklopivši ugovor s HZZO-om, postala ključan partner države u pružanju najsloženije kardiovaskularne skrbi.

Nadalje, klinika vodi računa o etičkom upravljanju listama čekanja. One se formiraju prema medicinskim prioritetima, a ne prema statusu plaćanja. Pacijenti se dijele u tri kategorije: urgentni (rješavaju se odmah), hitniji (rješavaju se unutar mjesec do dva) i elektivni ili “hladni” pacijenti, čije stanje dozvoljava čekanje. Ovakav sustav trijaže osigurava da najugroženiji uvijek dobiju skrb na vrijeme.

Kako Klinika Magdalena utječe na gospodarstvo Krapinsko-zagorske županije?

Osim zdravstvenog, Magdalena ima i ogroman ekonomski značaj za Krapinsko-zagorsku županiju. U regiji koja se suočava s demografskim i gospodarskim izazovima, klinika se profilirala kao jedan od najvećih privatnih poslodavaca. Podaci su rječiti: od ukupno 220 zaposlenih (stanje 2017.), čak 152 djelatnika je s područja Krapinsko-zagorske županije. Najviše ih je iz samih Krapinskih Toplica (43), zatim iz Pregrade (22), Krapine (18), Huma na Sutli (17) i drugih zagorskih mjesta. To znači da klinika osigurava egzistenciju za stotine obitelji u regiji.

Financijski doprinos je također značajan. Samo tijekom 2016. godine, Magdalena je za zaposlenike s područja županije uplatila gotovo 6,2 milijuna kuna poreza i doprinosa u državni i lokalne proračune. Ovaj novac direktno financira javne usluge – od škola i vrtića do infrastrukture. Time Magdalena nije samo pružatelj zdravstvenih usluga, već i ključan čimbenik ekonomske stabilnosti i razvoja Hrvatskog zagorja.

Ključni podaci o utjecaju Magdalene (2016./2017.)

  • Dostupnost: 97-98% pacijenata liječi se na teret HZZO-a ili drugih osiguranja.
  • Spašeni životi: 633 života spašena u 5 godina kroz mrežu za hitni infarkt.
  • Lokalno zapošljavanje: 152 od 220 zaposlenika su iz Krapinsko-zagorske županije.
  • Ekonomski doprinos: 6,2 milijuna kuna poreza i doprinosa uplaćeno za lokalne zaposlenike u jednoj godini.

kljucni podaci o utjecaju klinike magdalene u krapinskim toplicama

Zašto je Klinika Magdalena simbol izvrsnosti u hrvatskom zdravstvu?

Priča o Klinici Magdalena je višeslojna i duboka. To je priča o uspjehu koja nadilazi okvire medicine i postaje lekcija o viziji, upornosti i društvenoj odgovornosti. Kroz ovu detaljnu analizu, otkrili smo da jedinstvenost Magdalene leži u savršenoj sintezi naizgled suprotstavljenih elemenata. Ona je spoj višestoljetne lječilišne tradicije Krapinskih Toplica i najnaprednije medicinske tehnologije. Ona je spoj pionirske vizije svojih osnivača i beskompromisne, sustavne predanosti kvaliteti, potvrđene najvišom, dijamantnom međunarodnom akreditacijom.

Magdalena je dokaz da privatna inicijativa može biti nositelj javnog dobra, čineći vrhunsku medicinu dostupnom svima kroz partnerstvo s javnim zdravstvenim sustavom. Njezine inovacije, poput prvog telemedicinskog centra u Hrvatskoj i ključne uloge u mreži za zbrinjavanje srčanog udara, trajno su unaprijedile standarde skrbi u zemlji. Istovremeno, klinika je pokazala duboku povezanost sa zajednicom, postavši ne samo centar liječenja, već i gospodarski motor i jedan od najvažnijih poslodavaca u svojoj regiji.

Na kraju, Klinika Magdalena nije samo zgrada s naprednom opremom. Ona je živi organizam koji čini više od dvjesto predanih stručnjaka, ujedinjenih oko jednog, plemenitog cilja – spašavanja i poboljšanja kvalitete života svojih pacijenata. U svijetu medicine koji se neprestano mijenja, Magdalena stoji kao trajni svjetionik izvrsnosti, dokazujući da se spoj znanja, inovacije i duboke ljudskosti uvijek nalazi u srcu istinskog liječenja.

Trebate prijevoz do Klinike Magdalena u Krapinskim Toplicama?

Naša služba nudi pouzdan i siguran sanitetski prijevoz do Hrvatske, uključujući transport pacijenata direktno do bolnice. Saznajte više o sanitetskom prijevozu do Klinike Magdalena i rezervirajte termin online.

Sanitetski prevoz pacijenata do Banje

Zašto izabrati nas?

Naše vrednosti nisu samo reči – one su temelj svega što radimo. Kroz brigu, profesionalizam, sigurnost i poštovanje, trudimo se da svakom korisniku pružimo kvalitetan i dostojanstven život. Bilo da vam je potreban smještaj za stariju osobu ili pouzdan sanitetski prevoz, možete biti sigurni da ste u dobrim rukama.

Imate pitanja ili trebate dodatne informacije?

Pošaljite nam poruku! Naš tim je tu da odgovori na sve vaše upite i pruži podršku.
Kontaktirajte nas putem emaila na info@sanitetskiprevoz.ba ili popunite našu online kontakt formu.